Meripihkahuoneessa Kempinski kylpylässä

Beibi ollaan täydellisii, täydellisii itikoita
Meripihkapalasessa silmänräpäys ikuisuutta
Kanssas sun beibi oon onnellinen


Keisarinna Katariina kultaisessa ikkunassa
Valo leikkii kasvoillasi muinaisien aurinkojen,
Kanssas sun beibi oon onnellinen

Valo kaukainen, miljoona miljoona vuotta oon onnellinen

Menevii ja tulevii, kuka niitä murehtii,
Meripihkahuoneessamme beibi ollaan ikuisii,
Kanssas sun beibi oon onnellinen

Tuhat kertaa tuhat vuotta unelmien tyyssijassa
Aallot meitä kuljettelee kohti kaukaisinta rantaa,
Kanssas sun beibi oon onnellinen

Valo kaukainen, miljoona miljoona vuotta oon onnellinen
Silmänräpäyksen, miljoona miljoona vuotta oon onnellinen

Kerran joku suurisilmä kurkkii sisään ikkunasta,
Täydellisii itikoita meripihkapalasessa
Kanssas sun beibi oon onnellinen

Valo kaukainen, miljoona miljoona vuotta oon onnellinen
Silmänräpäyksen, miljoona miljoona vuotta oon onnellinen

Valo kaukainen, miljoona miljoona vuotta oon onnellinen
Silmänräpäyksen, miljoona miljoona vuotta oon onnellinen

Valo kaukainen, miljoona miljoona vuotta oon onnellinen
Silmänräpäyksen, miljoona miljoona vuotta oon onnellinen

J.Karjalainen-Meripihkahuone

DSC01376 (1).JPG

Yllätykseksi kaupungissa oli paljon päiväspa paikkoja. Loma ei loma ilman rentoutumista. Tripadvisorin suositukset löytyvät täältä.

Sitten kolahti. Luin jutun meripihkahoidosta. Mitä? Tottahan toki meripihkamaassa hoidotkin tehdään meripihkalla.

Kuumeisesti aloin etsiä kylpylää, missä hoitoon voisi mennä. Paras vaihtoehto löytyy Kempinski Spasta.

Olen varannut hoidon aamupäiväksi. Kahden tunnin aikana vartaloni kuoritaan meripihkalla, sitten hieronta ja lopuksi vielä kasvohoito. Loppu meripihka hoidon jälkeen poltetaan. Se on jonkinlainen rituaali.

Suitsukkeiden osalta meripihkan uskotaan karkoittavan negatiivista energiaa.

  • ”Meripihkaa suositellaan sellaisille ihmisille, jotka harjoittavat meditaatiota ja kaipaavat vastauksia tiettyihin kysymyksiin. Meripihka sopii loistavasti niille, joiden elämä on sekavassa tilassa ja jotka kaipaavat siihen selkeyttä.”

Onko sillä sama vaikutus tässä hoidossa?

Ja muuten meripihkahuonekin on ollut olemassa. KTS linkki

amber-spa-massagejpg-757.jpg
Lainakuva Amber Spasta

Kempinski Spassa ei aamutuimaan juuri muita ole. Harmittaa, kun mieheni tekee oharin viime hetkellä, sillä Spahan olisi voinut jäädä huilimaan muutamaksi tunniksi.

Kahden tunnin käsittelyn jälkeen olo on raukea. Hiukkasen luksusta elämässä pitää olla aina.

 

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close